Комплексний маркетинг завжди працює краще, ніж один інструмент маркетингу. Все тому, що люди, як правило, приймають рішення про нову покупку не відразу як побачили рекламу. Люди вивчають інформацію, і чим дорожчий товар чи послуга, тим більше часу потрібно їм для прийняття рішення про покупку.
Тому важливо, щоб людина, котра один раз стикнулась з Вашою рекламою, бачила її також і на інших ресурсах в інтернеті: Facebook, Instagram, сайти партнери Google, YouTube та ін. Така стратегія дає довгострокову перевагу над конкурентами.
Варто проте сказати, що комплексний маркетинг потребує значно більше вкладень в рекламу, у порівнянні з одним інструментом маркетингу.
Ми рекомендуємо починати з 1-2 інструментів. Переважно це таргетована чи контекстна реклама, а згодом поступово залучати інші інструменти.