fbpx

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Рекомендуем к прочтению
Почему нужно вести бизнес онлайн
Rate this post
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких змін і трансформацій. Ці зміни торкнулися всіх сфер життя і бізнесу зокрема. Для бізнесу в багатьох випадках застосування нових технологій і методів просування вже не несе конкурентної переваги, а просто дозволяє втриматись у жорсткій конкурентній боротьбі за частку ринку. Інтернет, який стрімко увірвався в наше життя, без якого багато хто просто не уявляє свого існування, є новим полем ведення бізнесу і одночасно простором для нових можливостей пошуку потенційних покупців товарів і послуг. У той же час, незважаючи на повсюдне використання всесвітньої мережі, інтернет-бізнес онлайн ще не став поширеним трендом, і порівняно невелика кількість компаній в нашій країні пов’язують стратегію свого подальшого розвитку і залучення нових клієнтів з технологіями інтернету. Незважаючи на те, що дуже багато компаній користуються такими каналами просування як Facebook, Instagram, Youtube і ін., вони роблять це або не постійно, або поєднують їх з уже звичними методами, такими як, наприклад, реклама в ЗМІ.

Так навіщо ж потрібно вести бізнес онлайн?

У нас є кілька аргументів, які демонструють важливість онлайн-бізнесу для компаній, що працюють офлайн чи не завжди присутні в інтернеті. Мова тут йде про цілеспрямовані дії зі стратегічного розвитку цього каналу просування в найближчі роки.

1. Постійне зростання часу, яке проводять в інтернеті користувачі

Сучасна молодь вважає за краще відправити текстове повідомлення аніж зателефонувати, і цей тренд буде продовжувати зростати з часом. Вже зараз, люди менше дивляться телевізор, ніж сидять в інтернеті, і ця тенденція буде посилюватися. Зростання обсягів інформації дозволяє швидко прийняти рішення про покупку того чи іншого товару або послуги онлайн. Це актуально не тільки для сегмента В2С, але також для В2В. Якщо у випадку В2С значення має наявність зручного сайту з корисним контентом, можливість швидко оплатити, наявність онлайн підтримки, відгуки про товар/послугу, то у В2В мова йде про інформацію, яку шукають сторони переговорів один про одного.

2. Присутність бізнесу онлайн покращує імідж компанії і підвищує довіру до неї

Наявність сайту і його мобільної версії зараз недостатньо для залучення потенційних покупців, важливо постійно вести блог, в якому ділитися потрібною і цікавою для потенційних клієнтів/замовників інформацією. Таким чином створюється цінність вашої компанії в їхніх очах, ви показуєте свою компетентність і експертність, отримуєте зворотний зв’язок і маєте можливість підлаштуватися під потреби ринку. Не менш важливе постійне ведення бізнес-сторінки в різних соціальних мережах, це робить бізнес онлайн більш прозорим та посилює довіру до компанії в інтернеті.

3. Швидкість прийняття рішення щодо покупки товару чи послуги саме вашої компанії збільшується завдяки її постійній доступності для користувачів інтернету

Якщо ваша компанія доступна користувачам цілодобово завдяки таким інструментам як чати підтримки на сайті компанії або месенджери, рубриці питань і відповідей або форумам, ви показуєте відкритість для ваших клієнтів і швидко завоюєте довіру потенційних. При цьому витрати на таку клієнтську підтримку онлайн є мінімальними, тому у вас з’являється можливість залучати нові ліди в неробочий час, наприклад через заповнення форми на вашому сайті. Новий тренд в цьому напрямку, який буде розвиватися надалі – використання чат-ботів, які відповідають на однотипні питання користувачів.

4. Швидкість взаємодії з клієнтом зростає

Інструменти, завдяки яким ведеться бізнес онлайн, не тільки швидше надають клієнту необхідну інформацію, а й можливість зворотного зв’язку, підлаштовуючись під нього. Можна з упевненістю сказати, що чим швидше потенційний клієнт може отримати потрібну йому інформацію на вашому сайті, в блозі чи на форумі, тим швидше він прийме рішення про покупку.

5. Невелика вартість використання онлайн інструментів дозволяє тестувати нові напрямки бізнесу

Головна перевага онлайн-бізнесу – можливість дуже швидко отримати велику аудиторію за короткий час. Проект, реалізація якого в офлайні дуже часто вимагає значних грошових та часових витрат, в онлайні може вистрілити миттєво, якщо ви першим запропонуйте те, що виявилося цікавим і корисним для багатьох. І навіть якщо ваш бізнес онлайн не спрацював, то витрати будуть незначними в порівнянні з витратами при реалізації подібного проекту офлайн.

Аргументи, чому важливо розвивати інтернет-бізнес, які ми описали вище, можна застосувати вже існуючим компаніям. У той же час всесвітня мережа створює величезні можливості для тих, хто прийняв рішення почати працювати на себе. Підприємці-початківці можуть розвинути свій бізнес при незначному стартовому капіталі, а ми розглянемо, як можна почати бізнес в інтернеті з нуля. Для успішної побудови власної справи новачкові важливо мати бізнес-ідею, це те, що критично важливо для проекту. Якщо не бачити чітко свою мету, то як до неї прийти? Ідея повинна запалювати не тільки вас, але і ваших клієнтів.

Ідеї для бізнесу в інтернеті, які ми б хотіли запропонувати вашій увазі

1. Продажі

У 2019 році глобальні роздрібні продажі в інтернеті склали 3,53 трильйона американських доларів і за прогнозами складуть 6,54 трильйона доларів в 2022 році. Якщо ви добре розбираєтеся в яких-небудь товарах, спробуйте продавати їх в соціальних мережах, через лендінг чи інтернет-магазин. Ми, в свою чергу, хочемо запропонувати кілька своїх ідей товарів:

  • електроніка, попит на яку в інтернеті залишається стабільно високим. Конкурувати з великими мережами складно, але знайдіть нішу, в якій вони слабо представлені або знайдіть інші способи конкурувати і отримаєте гарантовані продажі;
  • органічна їжа зацікавить всіх, хто дбає про здоров’я, а кількість таких людей стає дедалі більшою. Можна домовитися з фермерами і продавати їхню продукцію через соціальні мережі з доставкою;
  • товари для дітей користуються стабільним попитом. Маржа в цій ніші стабільно висока.
  • товари для хобі завжди будуть в пріоритеті для людей, які чимось захоплюються;
  • товари для тварин знайдуть своїх покупців. Часто люди не економлять на собі і не схильні економити на своїх домашніх улюбленцях;
  • косметика, яка зручна для бізнесу онлайн. Серед її переваг – дешева доставка і довгий термін зберігання.
  • б/у товари завжди мали свого покупця. Купівля та продаж вже використаних речей може стати досить прибутковою справою.

2. Онлайн освіта

У наш динамічний і мінливий вік потрібно постійно вчитися чомусь новому, щоб йти в ногу з часом. Інтернет дає відмінну можливість отримати необхідні знання, не виходячи з дому. Більше не потрібно витрачати час на дорогу, а вчителями можуть бути професіонали з усього світу. Якщо ви володієте якимись потрібними людям знаннями або досвідом, запропонуйте свої послуги наставника. Попитом зараз користуються:

  • вивчення іноземних мов, яке набуло популярності в наш глобалізований час. Люди вивчають мови вже не тільки для просування по кар’єрі, а й для того щоб відчувати себе впевнено, подорожуючи по світу. Якщо ви володієте цікавою методикою, яка допоможе швидко вивчити мову – ваші конкуренти залишаться позаду.
  • вивчення практичних навичок або вузькоспеціалізованих речей потрібне людям для отримання нової професії. Ви фахівець в своїй справі – вчіть цього інших. Розробивши програму навчання один раз, можна вчити інших по ній багато разів, доповнюючи й удосконалюючи її.
  • навчання за допомогою відеоуроків передбачає можливість вчити людей на власному прикладі. Перевагою такого роду навчання є те, що можна наглядно вивчити абсолютно різні речі – від гри на музичних інструментах до приготування їжі.
  • репетиторство або додаткова освіта для дітей була актуальною завжди. Батьки готові інвестувати кошти в майбутнє своїх дітей.

3. Продаж хендмейд виробів

Це історія про те, як захоплююче хобі перетворити на спосіб заробітку. Продавати свої вироби можна на спеціалізованих під хендмейд майданчиках, таких як Etsy, який дає можливість продати свої товари по всьому світу. Ось кілька прикладів хендмейд товарів, що користуються попитом:

  • біжутерія і аксесуари, популярність яких ніколи не падає, особливо якщо мова йде про авторські роботи. Вам подобається творити – спробуйте монетизувати своє вміння.
  • товари для дому, наприклад, посуд, текстиль, свічники. Людям подобається прикрашати своє помешкання, красиві і якісні речі завжди знайдуть свого покупця.
  • предмети інтер’єру та меблі під замовлення для конкретного покупця. Цінителі унікальних речей із задоволенням замовлять створений спеціально за їхніми побажаннями товар, і готові будуть платити за нього хороші гроші.
  • персоналізація предметів, завдяки гравіруванню або написам на звичайних предметах. Люди часто шукають можливість зробити унікальний подарунок і можна задовольнити цю їхню потребу.

4. Ведення блогу

Розвиток аккаунту в Instagram або Youtube однозначно буде дуже успішним видом онлайн бізнесу для тих, хто вміє створювати цікавий і якісний контент. Пропонуємо кілька ідей, як привернути увагу аудиторії:

  • публікація фотографій, які показують світ з незвичного ракурсу або показують різні куточки світу. Підписуйте цікаво свої фото і гарантовано отримуйте увагу фоловерів.
  • інтерв’ю з цікавими людьми чи експертами в своїй сфері однозначно завжди матиме свою аудиторію. Розповідайте історії своїх героїв і заробляйте на цьому.
  • створення смішних історій або роликів відмінно підійде людям з почуттям гумору. Здатність розсмішити інших не тільки приверне увагу, а й утримає її.
  • ведення блогу про домашнього улюбленця однозначно стане чудовою ідеєю для його господарів. Люди люблять тварин, їм цікаво спостерігати за життям і звичками тварин, відео про них в Youtube отримують величезну кількість переглядів. Розповідайте і показуйте захоплюючі історії про свого домашнього улюбленця, і любов підписників до вашого каналу не вичерпається.

Сподіваюся, що ми були досить переконливими, і у наших читачів не залишилося більше сумнівів щодо важливості і необхідності ведення онлайн бізнесу у випадку наявності власної компанії. Тим, хто замислюється про свою справу, ми змогли підказати нові види бізнесу в інтернеті. У будь-якому випадку, знайдіть те, що найбільше захоплює вас, те, чому з задоволенням будете присвячувати свій час, і вас обов’язково чекає успіх!
Ми будемо дуже раді почути думку наших читачів. Чому ще важливо вести бізнес онлайн? Які варіанти бізнесу в інтернеті ви б могли додати? Було б чудово, якщо б ви написали нам про це в своїх коментарях.
Всім удачі і до зустрічі на сторінках нашого блогу!

Rate this post

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Rate this post

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними варіантами просування,

Читать полностью »
таргетолог
Маркетинг

Хто такий таргетолог і чим він займається?

Діджиталізація розвивається стрімкими темпами, особливо в сфері маркетингу. Попит на інтернет-маркетологів збільшується, з’явилися нові напрямки та професії. Таргетолог відноситься до цього переліку. Етимологія слова “таргетинг”

Читать полностью »
банерна-реклама
Маркетинг

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.Банерна реклама подається у вигляді

Читать полностью »
просування-в-інстаграм
Маркетинг

10 порад ефективного просування в Інстаграм від Best Marketing

Соціальні мережі так щільно увійшли в наше життя, що давно перестали бути просто місцем для спілкування з друзями. Сьогодні за допомогою SMM просування можна рекламувати практично будь-який

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »
відеореклама-для-бізнесу
Маркетинг

Відеореклама для просування бізнесу та її ефективність

Відеореклама виникла набагато пізніше багатьох інших видів онлайн-реклами. Це пояснюється просто – ще недавно у більшості користувачів всесвітньої павутини не було швидкісного інтернету, а значить,

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?