Плагіни WordPress. 5 кроків для знайомства та як їх вибрати

Рекомендуем к прочтению
plugin-wordpress
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Вебсайт може бути звичайною інформаційною візиткою, а може і реальним інструментом заробітку. Особливо це стосується комерційних сайтів та веб-аплікацій, якими користуються як продуктом.
Для ефективної роботи сайт повинен вирішувати певні проблеми власника бізнесу та користувачів – потенційних чи наявних клієнтів. Щоб впоратися з цими проблемами, застосовується різноманітний функціонал. Наприклад, форма зворотного зв’язку, реєстрація і кабінет користувача, стильна галерея з анімацією, модальні вікна з різноманітним типом вмісту тощо. Пояснюємо, що таке плагін WordPress і для чого його встановлювати.

Що таке плагін WordPress?

Плагіном (англ. plug-in) називається певний компонент або бібліотека, які забезпечують додатковий функціонал для основного середовища (фреймворку). Основним середовищем в нашому випадку є платформа WordPress. Сайт WordPress по замовчуванню має обмежений функціонал і для оптимальної роботи потребує принаймні мінімального набору плагінів, які забезпечують можливість створювати галереї, унікальні сторінки, захищати сайт від хакерських атак та вірусів, а також забезпечувати можливість оптимізації контенту.

Яку проблему вирішує плагін?

Плагін вирішує проблему як замовника, так і розробника. Краще буде навіть сказати, що він вирішує спільну проблему обох сторін – швидкість виконання роботи по проекту. Один плагін може замінити 100-400 годин роботи програміста. З іншого боку, є індивідуали, команди та цілі компанії, які тратять стільки ж часу на створення кожного нового плагіну для полегшення роботи інших розробників.

Що слід знати про плагіни?

В середовищі WordPress для забезпечення додаткового функціоналу сайту існує безліч безкоштовних і платних плагінів, тому вибір широкий. Але, правду кажучи, багато є таких, що не лише не виконують свою функцію, а навпаки – можуть зашкодити основному функціоналу (регресія). Тому слід уважно підбирати плагіни та звертати увагу на ключові моменти, такі як:

  • Загальний рейтинг;
  • Частота оновлення плагіну;
  • Кількість завантажень;
  • Відгуки на сторінці виробника або в спільноті WordPress розробників.

Після того, як ми впевнилися, що можна інсталювати вибраний нами плагін, його слід протестувати.
Команда  Best Marketing користується лише перевіреними плагінами та регулярно перевіряє наявність кращих і новіших рішень, оскільки все навколо розвивається і з’являються рішення, ефективніші за наявні. Така ситуація всюди, особливо у сфері ІТ.

Що потрібно зробити перед вибором плагіну?

Перед вибором плагіну, в першу чергу, слід визначити мінімальний і максимальний об’єм додаткового функціоналу, який буде найбільш вигідним для вашого бізнесу. Присутні в мережі теми для WordPress, особливо безкоштовні, в більшості мають дуже обмежений функціонал. Втім, дещо вони містять “в коробці”. Тому спершу слід перевірити, який функціонал забезпечує тема за замовчуванням. Може бути таке, що цей функціонал присутній в темі, але він недостатньо ефективний або не повністю задовольняє бізнес-вимоги. Також, слід упевнитися, що у випадку вибору плагіну, який замінює наявний функціонал, останній є прихованим. Друге, але не менш важливе, потрібно впевнитися, що ми одночасно не завантажили два різні плагіни з однаковим функціоналом, крім випадків, коли ми дійсно хочемо їх порівняти. І, навіть в такому випадку, плагіни слід завантажувати по черзі, а потім порівнювати. Якщо таке трапляється, обов’язково потрібно видалити непотрібний, щоб уникнути конфліктів в роботі сайту/аплікації. Третє, що потрібно зробити – це перевірити, чи плагін виконує функціональні та нефункціональні вимоги: адаптивність, виведення інформації у потрібній формі (на сторінці, а не в модальному вікні, наприклад), можливість широких налаштувань та варіацій, наприклад – акції та знижки в інтернет-магазинах тощо.

Що потрібно робити після вибору всіх плагінів?

Тестувати, тестувати та ще раз тестувати. Як то кажуть, вздовж і поперек, зверху і знизу, справа і зліва :).

Основні об’єкти тестування:

  • Швидкодія сайту/аплікації;
  • Адаптивність (якщо є у вимогах);
  • Робота плагінів (функціональне тестування);
  • Робота рідних та інших елементів (регресійне тестування);
  • Відповідність до дизайну та вимог замовника (верифікація).

Також, перед тестуванням, потрібно перевірити, чи всі непотрібні плагіни деактивовані та видалені, оскільки це може вплинути на швидкодію.
Вибір та налаштування плагінів далеко не завжди є легкою роботою. Це відповідальна робота, оскільки від цього процесу багато залежить в майбутньому, і в багатьох випадках це визначає успішність ведення онлайн бізнесу.

Бонус. Кращі плагіни WordPress

Існує мінімальний набір плагінів для коректної роботи сайту та комфортної роботи адміністратора.

Contact Form 7

Плагін створення контактної форми. В більшості випадків конверсія здійснюється власне через форму контактів, оскільки це найзручніший шлях для будь-якого користувача.

Yoast SEO

Плагін для оптимізації контенту і правильного відображення сайту в пошукових системах. Крім широкого вибору функцій, цей плагін допомагає підвищити рівень знань по оптимізації сайтів завдяки наявності певних інструкцій.

Akismet anti-spam

Важливий інструмент для захисту від спаму, ботів, які генерують беззмістовні коментарі з рекламою та без. Підвищує довіру до власника сайту та убезпечує сайт від зайвих даних та втрати швидкодії.

WooCommerce

Один із найкращих та найдоступніших інструментів для здійснення онлайн-продажів. Ця платформа має багато можливостей налаштування товарів, керування продажами, створення різноманітних акцій. Постійно оновлюється з технічними покращеннями. Мільйони інтернет-магазинів користуються саме поєднанням WordPress та WooCommerce.

Google XML sitemap

Здебільшого допомагає пошуковим роботам швидше знаходити інформацію про сайт та частіше оновлювати її в разі активної діяльності на сайті.

Smush Image Compression and Optimization

Плагін для оптимізації швидкодії сайту шляхом компресії зображень. В більшості випадків завантажуються зображення надто високої якості без потреби, оскільки на сайті не видно великої різниці між зображенням, розміром 1000 пікселів в ширину та 6000 пікселів, якщо на сторінці воно займає 600-800 пікселів.

UpdraftPlus WordPress Backup Plugin

Це плагін, за допомогою якого можна спокійно спати й не переживати, що одного дня зникне вся інформація, над якою ви працювали довгий час, інколи протягом року і більше. Дозволяє створювати резервні копії цілого сайту та контролювати версії. Дуже важливо для веб-аплікацій, за допомогою яких відбуваються фінансові чи торговельні операції.

Elementor Page builder

Плагін, який дозволяє налаштовувати візуальну частину сайту, втілювати дизайн в код без залучення програмістів та швидко створювати адаптивні сайти. Платна версія відкриває додаткові можливості для створення унікального дизайну.

Google analytics dashboard

Зручний плагін для відображення статистики відвідуваності сайту. У випадках, коли адміністратор сайту часто заходить в адмін частину з метою оновлення вмісту чи створення нових сторінок, статей, йому не потрібно окремо заходити ще й на сторінку Google Analytics, оскільки ця статистика показується в адмін частині сайту.

Якщо у вас залишилися питання, завжди можна звернутися за допомогою до наших розробників, щоб створити WordPress сайт без жодних проблем!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

Таргетированная-реклама
Маркетинг
Vasylyna

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес
Vasylyna

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
SMM-стратегия
Маркетинг
Vasylyna

SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг
Vasylyna

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »
seo
Маркетинг
Vasylyna

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміна «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту». SEO оптимізація проводиться для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг
Vasylyna

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »
best marketing

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

  • Facebook
  • Instagram
  • Target

Встигнете заповнити?