fbpx

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Рекомендуем к прочтению
ретаргетинг
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на залучення покупців не були витрачені даремно, застосовується ретаргетинг. Він нагадує тим, хто закрив інтернет-ресурс, про переглянуті товари, підштовхує повернутись на сторінку і здійснити покупку. Ретаргетинг – це можливість освіжити пам’ять клієнта, нагадати про плани купівлі або здійснення іншої дії на ресурсі рекламодавця.

Види ретаргетингу

Маркетологи виділяють два види ретаргетингу: статичний і динамічний. Для першого заздалегідь формують аудиторію, розробляють банери і рекламні оголошення. Він відмінно підходить для просування певних акцій, обмеженої кількості товарів або послуг. Статичний ретаргетинг націлений на B2B подачу матеріалу.
Говорячи про динамічний ретаргетинг, слід відзначити, що він не змінюється постійно, формуючи для кожного окремого користувача мережі підходящі під критерії оцінки системи банери. Алгоритм виводить рекламу для відвідувача ресурсу після здійснення ним кількох дій на сайті, вибирає для цього найбільш підходящий момент. Яскравим прикладом динамічного ретаргетингу є «переслідування» рекламою після введення в пошуковик певного запиту, і переходу на цільовий ресурс, наприклад, для покупки м’ясорубки. Як тільки фраза була задана, алгоритм зчитує її і починає на інших сайтах пропонувати оголошення з рекламою продажу цього товару.
Динамічний ретаргетинг підходить для таких категорій бізнесу:

  • інтернет магазини;
  • онлайн-школи;
  • освітні курси;
  • оренда приватного житла і кімнат в готелях;
  • придбання квитків на поїзд, літак чи інший вид транспорту;
  • подорожі;
  • покупка житла та іншої нерухомості;
  • пошук співробітників.

Ретаргетинг може бути базовим і розширеним. Базовий ретаргетинг передбачає показ тільки тих товарів, якими користувач нещодавно цікавився. Для розширеного ретаргетингу використовуються набагато складніші стратегії і застосовуються складні системи аналітики. Крім динамічної реклами, в категорію розширених ретаргетингових кампаній входить прогноз ймовірного придбання товару на основі оцінки дій і видачі рекламного оголошення тільки в момент найвищої ймовірності покупки, завершення замовлення в інтернет-магазині. Крім того, система аналітики підлаштовує під інтереси користувача формат реклами. Персонально підбирається форма і модель подачі інформації: колір банера, кількість тексту, частота зміни картинки.

Переваги ретаргетингу

На відміну від інших видів реклами, ретаргетинг має цілий комплекс позитивних результатів, які можна побачити вже в перші дні запуску кампанії, а саме:

  • пошук і залучення зацікавленої в покупці аудиторії. Після виявлення інтересу до товару на сайті рекламодавця, користувач потрапляє в категорію людей, яких буде простіше зацікавити покупкою, ніж тих, хто ще не знає про компанію. Таргетинг в такому випадку буде підштовхувати відвідувача до покупки, формуючи персоналізовані банери в потрібний момент часу;
  • додатковий стимул і нагадування. Деяким користувачам необхідно подумати про покупку кілька разів, перш, ніж зробити її. Таргетована реклама нагадує потенційному клієнту про товар, не дозволяючи піти до конкурентів або відволіктися в іншому напрямку. Ретаргетингова реклама нав’язливо говорить користувачеві про його бажання щось купити, скористатися послугами і допомагає повернутися до вирішення цього питання;
  • унікальність, крос-девайс підхід. Багато користувачів заходять в інтернет не тільки зі стаціонарних комп’ютерів або смартфонів. Найчастіше відбувається зміна одного пристрою на інший. Системи відстежують такі зміни і пропонують відповідну рекламу в потрібному форматі на відповідному ресурсі. В деяких випадках подібна система, націлена і на відключення кампанії для клієнтів, які вже здійснили покупку в оффлайн точці продажу, передавши свої дані;
  • зручний канал подачі оголошень з ефективним ROI. Грамотне застосування ретаргетингу призводить до збільшення продажів і оптимізації бюджету. Персоналізовані оголошення, які користувач бачить в певний момент часу, допомагають досягти максимально ефективного результату у вигляді здійснення покупки, а модель оплати за клік (CPC) скорочує витрати, оскільки рекламодавець платить тільки за перехід по банеру. Така система пропонується багатьма провайдерами.

Ретаргетинг ефективний тоді, коли витрати на нього виправдані значними показником повернення користувачів і здійснення ними покупки. Вартість кожної кампанії розраховується на основі рекламних банерів і частоти показів, обсягу ресурсів з вибірки майданчиків для просування. Існує кілька моделей ціноутворення, але найчастіше застосовуються CPM або CPC. Перша підходить для брендованих акцій, де оплата відбувається за покази, а друга – тільки за кліки. Вибір відповідного формату оплати теж можна віднести до переваг ретаргетингу серед інших сфер маркетингу.

Проблеми ретаргетингу

Безумовно, ретаргетинг – дуже ефективна система для підняття обсягу продажів, але є певні проблеми, які багато хто не враховує при створенні рекламних кампаній і плануванні бюджету. Серед недоліків застосування ретаргетингу маркетологи відзначають:

  • помилка поділу рекламних кампаній. Деякі маркетологи вважають, що якщо користувач відвідав сайт з електричними товарами, то за тією ж логікою на аналогічних сайтах повинен відбуватися показ такого оголошення. Подібне ручне виділення з системи «Зайвих», на думку рекламодавців, веде до зниження ефективності подачі оголошень. Забираючи виділені системою портали на основі аналітики дій користувача, маркетолог значно знижує можливий відсоток успіху;
  • настирливість. Якщо маркетолог поставив за мету перебити рекламу конкурентів, звернути увагу потенційного покупця на свій продукт за всяку ціну, у тому числі об’ємом показів оголошень, нічого доброго з цього не вийде. Крім неефективного витрачання коштів, можна отримати бан і негативне ставлення з боку користувача, в результаті чого він не зробить покупку саме на сайті рекламодавця, а скоріше перейде до більш лояльних, продуманих конкурентів;
  • неправильна модель атрибуції продажів. Важливість оцінки атрибуції відзначається багатьма маркетологами тільки після початку рекламної кампанії. В цьому полягає велика помилка, тому що значно зменшується купівельна спроможність всіх каналів. Атрибуція, а іншими словами метод запиту відомостей про переходи за певним типом рекламного каналу, найчастіше використовує показники останнього відвідування користувача ресурсу. Але буває і так, що спочатку він зробив покупку, а потім ще раз повернувся на сайт, або прийшов до партнера програми, але для нього все одно буде запущена ретаргетингова кампанія, так як аналітика побачила в ньому потенційного покупця, виходячи з фінального запиту;
  • виключення даних RTB. Не дарма останні кілька років в світі маркетингу система Real-Time Bidding користується такою популярністю, адже вона дуже схожа на ретаргетинг. RTB вказує маркетологу на можливості для показів з точки зору ефективності вкладення коштів, оцінюючи потенційні дії кожного покупця на основі існуючих конверсій ресурсу. За даною технологією ціна за клік кожного користувача на окремих сайтах встановлюється індивідуально, що є запорукою успішного проведення кампанії ретаргетингу;
  • ручна аналітика і налаштування показників. Коли таргетинг і ретаргетинг тільки зароджувалися, багато показників доводилося аналізувати вручну, довіряти даним, зібраним в таблицях Ексель, і особистим спостереженням. Зараз існує безліч аналітичних сервісів, послуг великих компаній, на основі яких можна будувати успішні рекламні акції, точно підбираючи цільову аудиторію. Незважаючи на це, деякі маркетологи вважають за краще діяти по-старому, змагаючись своїми навичками з комп’ютером. Однак, тут їх чекає фіаско, оскільки автоматичні системи мають куди більший доступ до інформації в мережі, ніж звичайна людина, крім того, вони виключають помилки підрахунків і роблять їх більш точними і конкретними для певних бізнес сегментів.

Коли, для якого бізнесу варто використовувати ретаргетинг

Хоча сфера маркетингу говорить про універсальність такого інструменту, як ретаргетинг, на практиці існують деякі сфери бізнесу, для яких він буде менш дієвий, ніж для інших. До таких винятків відносяться швидкі послуги. Наприклад, немає сенсу продовжувати заманювати користувача на сайт, якщо він замовляв послугу таксі і його не влаштували ціни, або покупцеві потрібно швидко замовити піцу або роли, але асортимент конкурентів йому підійшов більше. Так як користувач вже вирішив свою проблему протягом кількох хвилин після відвідування ресурсу, нагадувати йому про можливість здійснення покупки немає сенсу.
Інтернет-магазини широко використовують в своїх рекламних компаніях ретаргетинг, але і серед них є ніші, для яких він буде марний. Аналітика дозволяє оцінити дії користувачів на сайті. Якщо є високі показники входу на ресурс, але потім відвідування сторінок стає менш активним, є сенс запустити ретаргетингову кампанію. Однак, якщо велика частина покупців здійснює придбання товару саме з перших кліків, то запуск подібної опції не потрібен, так як витрати на рекламу будуть значно перевищувати її результативність.
Є окремі категорії товарів, для яких запуск ретаргетингової реклами неможливий, її заблокують пошукові системи Google і Яндекс. До них відносяться:

  • медицина;
  • товари для дорослої категорії населення;
  • ритуальні послуги;
  • деякі інші різновиди послуг, які не підходять для широкої аудиторії і можуть бути обмежені віком користувачів.

Ретаргетинг – відмінний інструмент для підняття рівня продажів, але для його налаштування потрібні певні навички. Можна самостійно налаштовувати умови просування, витрачати ресурси для отримання досвіду, або звернутися до професійних маркетологів нашого агентства, які допоможуть максимізувати ефективність запуску реклами та оптимізують бюджет. Для замовлення послуги телефонуйте нам за номером 096 785 98 69 або пишіть запитання на пошту info@bestmarketing.com.ua, ми обов’язково зв’яжемося з вами і допоможемо здійснити успішний запуск ретаргетингу.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг
Vasylyna

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »
crm-sistema
Бизнес
Vasylyna

CRM система: що це і для чого вона потрібна?

Визначення CRM CRM (англ. Customer relationship management) розшифровується як «Управління відносинами з клієнтами» і відноситься до бізнес-систем, розроблених для взаємодії з вашими клієнтами. Мета CRM-системи полягає

Читать полностью »
SMM-стратегия
Маркетинг
Vasylyna

SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка

Читать полностью »
чат-бот
Маркетинг
Vasylyna

Що таке чат-бот і для чого він використовується?

Чат-бот – це Програмне забезпечення, призначене для спілкування з користувачами на сайті – це чат-бот. Чат-боти можуть бути наділені такими функціями, як інформування, довідка, допомога

Читать полностью »
plugin-wordpress
Маркетинг
admin

Плагіни WordPress. 5 кроків для знайомства та як їх вибрати

Вебсайт може бути звичайною інформаційною візиткою, а може і реальним інструментом заробітку. Особливо це стосується комерційних сайтів та веб-аплікацій, якими користуються як продуктом.Для ефективної роботи

Читать полностью »
best marketing

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?