Що таке чат-бот і для чого він використовується?

Рекомендуем к прочтению
чат-бот
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Чат-бот - це

Програмне забезпечення, призначене для спілкування з користувачами на сайті – це чат-бот. Чат-боти можуть бути наділені такими функціями, як інформування, довідка, допомога у виборі і заохочення покупки товарів або послуг.
На сьогоднішній день чат-бот користується великою популярністю, і вже не є новинкою, а досить затребуваною технологією. Багато власників сайтів прагнуть запровадити таке програмне забезпечення, оскільки впевнені, що це позитивно позначиться на бізнесі.
Чат-бот – це алгоритм, який здатний, проходячи інтерфейс віртуальних майданчиків, спілкуватися на різних мовах і надавати консультації користувачам.
Незважаючи на свою популярність, чат-ботів ще немає поголовно на кожному сайті. Але з огляду на зростаючий попит, який підтверджується запитами «чат-бот онлайн» в Гуглі і Яндексі, чекати захоплення інтернету товариськими роботами залишилося вже недовго.
Сьогодні не всі роботи наділені штучним інтелектом і здатністю модернізуватися, але і цей процес вже не за горами.

Трішки історії

Сам термін з’явився чверть століття тому. Його придумав М. Молдінг, як і сам алгоритм для спілкування з людьми. Першими на таке програмне забезпечення звернули увагу різні месенджери, а потім інтернет-магазини, які пропонують різні товари. Наприклад, онлайн-магазин комп’ютерів. Тих людей, які телефонують, потенційних покупців, цікавлять стандартні питання: характеристики, ціна, наявність доставки тощо. При великій кількості інформації на сайті, пересічному користувачеві буває складно розібратися, і він закриває сайт, так нічого і не купивши. І тут в нижньому лівому або правому куті екрану з’являється товариський робот з пропозицією допомогти. Після обробки запитання, він видає асортимент і посилання на кожен товар, де є опис. Зацікавлений користувач переходить за вказаними посиланнями, порівнює їх, і часто здійснює покупку.

Чат-бот і його функції

Можливості спілкуювання чат-ботів з користувачами обмежуються програмою, яка в них встановлена. Залежно від спрямованості бізнесу чат-бот може:

  • залучати цільову аудиторію;
  • реально економити гроші;
  • навчати мові, дизайну тощо;
  • спілкуватися з відвідувачами;
  • управляти клієнтською базою;
  • сегментувати і персоналізувати повідомлення;
  • виконувати розсилки на e-mail;
  • створювати базу знань;
  • тестувати;
  • допомагати у виборі товарів або послуг;
  • переводити гроші, і інше.

Основна мета функціонування чат-бота – позначити межі діалогу. Якщо приходить повідомлення, в якому є питання «не в тему», робот повинен його розпізнати і повернути в потрібне русло.
Працюючи в різних сферах, чат-боти виконують дії згідно встановленого алгоритму: для бізнесу, для розваг і для інших цілей. Якщо робот призначений для розваг, то і вимог до його функцій менше. Чат-боти для бізнесу повинні працювати без проблем і збоїв, вирішуючи завдання потенційних клієнтів.
Чат-боти поділяються на три основні типи:
– для маркетингу. У їх функції входить надсилання промокоду покупцям, інформацію про знижки і акційні пропозиції;
– для інформації. Чат-бот підбирає товари або послуги, відповідає на поставлені запитання;
– роботи з штучним інтелектом. Вони навіть можуть первинно діагностувати користувача. Це складні і просунуті програми з можливістю самонавчання.

Переваги створення чат-бота

Якщо розглядати питання встановлення чат-бота на сайт, слід врахувати, що ці віртуальні помічники мають велику кількість переваг. Вони прості і нейтральні, функціонують на майданчиках з різними цільовими аудиторіями, під які вони налаштовані.
Оперативність реагування і доступ до даних дозволяють використовувати «товариських віртуальних помічників» без попереднього завантаження спеціальних додатків.

Види чат-ботів

  • Особистий цифровий асистент, у якого відсутній людський фактор: недбалість, забудькуватість тощо. В його функції входить організація зустрічей, контроль над роботою команди, запуск рекламних акцій і кампаній, збір інформації, допомога у користуванні всіма інструментами сервісу. Вони не продають, зате сприяють ефективності робочого процесу.
  • Технічна підтримка (support) потрібна в колл-центрах або клієнт-центрах. Робота чат-бота полягає в наданні швидкої відповіді клієнту незалежно від часу доби. Він інформує та консультує про послуги, товари та ін. Стежить за станом замовлення, інформує про час роботи відділень, коригує особисті дані клієнта. Крім того, до обов’язків таких чат-ботів належать відповіді на типові запитання, але якщо питання поставлене некоректно, то перенаправлення його в службу техпідтримки.
  • Пошук і створення контенту. Для маркетингу такий чат-бот незамінний. Він не продає, а інформує замовників згідно їх запитів, скидаючи посилання. Корисний контент спонукає клієнтів робити покупки.
  • Продажі послуг і товарів. Такий чат-бот – «добувач», що приносить гроші. Але він також виконує функцію консультування потенційних покупців, надає допомогу у виборі товару або послуги. В його обов’язки входить стежити за статусом замовлення і організовувати підняття суми продажів (up-sell) і перехресні продажі (cross-sell) з інших категорій товарів.
  • Боти для ігор і розваг – відмінний варіант для залучення ЦА. Ігри та розваги подобаються всім, на відміну від контенту. Додаючи в іконку робота логотип компанії, який буде постійно на очах, рекламує себе, але не нав’язується. Тому, якщо покупець зустрічається з рекламою компанії, він відноситься до неї лояльно. До ігор і розваг відносяться і навчальні цифрові асистенти.

Враховуйте спрямованість свого сайту і вибирайте відповідний бот.

8 переваг чат-ботів

  1. Доступні завжди! Звертатися за допомогою до чат-боту можна цілодобово, без вихідних, в будь-який день року. Він завжди працездатний для взаємодії з цільовою аудиторією.
  2. Безвідмовний інструмент, який обробляє величезну кількість типових запитів. Якщо компанія отримує безліч типових запитів, то з чат-ботом не доведеться збільшувати число співробітників. Правильний алгоритм роботи бота дає можливість інформувати про компанію одночасно за всіма запитами.
  3. Допомога у взаємодії клієнтів і компанії. Якщо компанія знає про переваги своїх покупців, то за допомогою робота вона зможе давати їм кращі пропозиції на їх запити.
  4. Невеликі витрати на ТО. Цифрові асистенти дають можливість компаніям реально економити гроші і без зусиль налаштовуються під різні вимоги. Обслуговувати і підтримувати функціональність чат-бота не є надто складно.
  5. Підвищення зростання рівня сервісу для споживачів, збираючи і обробляючи дані. Віртуальні помічники записують дані, напрямки та вимоги для моніторингу відносин з клієнтами і оптимізують обробку всіх запитів і умови реагування.
  6. Незалежність майданчика дозволяє працювати з клієнтами на різних платформах. Вони без проблем «приживаються» в будь-якому бізнесі і інтегруються з ним. Це пов’язано з тим, що чат-ботів можна налаштувати в потрібному напрямку.
  7. Економлять час. Простота чат-бота дозволяє оперативно відповідати на питання партнерів чи клієнтів, взаємодіяти з колегами та користувачами.
  8. Продажі через чат-боти. Поки вони тільки починаються, але швидше за все вони можуть випередити інтернет-магазини, оскільки більш тісно взаємодіють з клієнтами.

Переваги очевидні, залишається тільки вибрати потрібний чат-бот для своєї платформи.

Де використовуються чат-боти?

Платформ, де можуть використовуватися чат-боти, величезна кількість. Це інтернет-магазини, соціальні мережі, месенджери та інші майданчики.
Користувачі найчастіше зустрічаються з цифровими помічниками в Telegram, Viber, Facebook Messenger, в бізнесі b2c або b2b для надання послуг.
Сучасне підприємництво неможливе без автоматизованих процесів, особливо в тих ситуаціях, коли потенційних клієнтів потрібно затримати на сайті, поки вони не здійснять покупку. І якщо чат-боти справляються з цим, то вони будуть ефективним інструментом маркетингу.
Але врахуйте, що тільки правильно створене програмне забезпечення дасть позитивний результат для виконання поставленої мети. Телефонуйте нам за номером 096 785 98 69 або пишіть запитання на пошту info@bestmarketing.com.ua, фахівці нашої компанії розроблять для вашого бізнесу «розумного, відповідального і підприємливого» чат-бота.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

plugin-wordpress
Маркетинг
admin

Плагіни WordPress. 5 кроків для знайомства та як їх вибрати

Вебсайт може бути звичайною інформаційною візиткою, а може і реальним інструментом заробітку. Особливо це стосується комерційних сайтів та веб-аплікацій, якими користуються як продуктом.Для ефективної роботи

Читать полностью »
что-такое-лендинг
Маркетинг
admin

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг
Vasylyna

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг
Vasylyna

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними

Читать полностью »
SMM-стратегия
Маркетинг
Vasylyna

SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка

Читать полностью »
best marketing

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

  • Facebook
  • Instagram
  • Target

Встигнете заповнити?