SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Рекомендуем к прочтению
SMM-стратегия
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка допомагає знайти свого покупця серед мільйонів інших людей по всьому світу. Щоб відразу вкласти гроші з користю для бізнесу, слід побудувати свою стратегію просування, яка буде враховувати особливості компанії. Чіткий план дій, аналіз аудиторії, оцінка діяльності конкурентів дозволять всім засобам, вкладеним в маркетинг, окупитися максимально ефективно. Стратегія просування в соціальних мережах дає змогу уникнути зайвих витрат і знайти не тільки покупців, а й зацікавлену аудиторію. Розбираємося, що таке SMM стратегія і як грамотно з нею працювати.

Визначення цілей

На першому етапі потрібно поставити цілі і визначити завдання, які допоможуть їх досягти. Придбання нових клієнтів може стати короткостроковим напрямком роботи, але в більш тривалій перспективі важливо охопити всі можливі напрямки, які можуть стати корисними для розвитку бізнесу. Важливо визначити мету для перспективного розвитку всієї команди в одному напрямку. Можна вибрати один з наступних напрямків для стратегії просування сайту і сторінок в соціальних мережах, або визначитися з унікальним варіантом для своєї компанії:

  • зниження витрат на просування в соціальних мережах за рахунок більш ефективних публікацій;
  • приріст відвідувачів сайту або профілю в соціальних мережах, тематичних спільнот, що належать бізнесу;
  • збільшення обсягу продажів товарів або послуг;
  • поліпшення впізнаваності бренду, робота над іміджем компанії;
  • робота над встановленням довірчих відносин з клієнтами, підписниками і іншою цільовою аудиторією;
  • розширення ринків збуту, збільшення впливу на певній території в інтернет просторі.

Якщо поставлена занадто велика ціль, можна розділити її на кілька етапів або кроків. В результаті набагато швидше можна отримати результат, що стане додатковою мотивацією, стимулюючою на активне просування у напрямку до фіналу. Покрокове досягнення цілі допоможе легше коригувати напрямок роботи команди, крім того, складніше буде заплутатися при виконанні завдань, легше розуміти надані умови. При постановці завдань важливо враховувати наступні якості:

  • конкретність. Визначтеся з одним пріоритетним напрямком. Впізнаваність в аудиторії, збільшення продажів або приріст трафіку. Не варто охоплювати відразу безліч цілей, це зробить задачу більш заплутаною і неефективною. При успішному розвитку одного напрямку можна поетапно додавати ще один або два;
  • вимірюваність. Встановіть числові рамки для мети. Скільки має бути продано товарів, придбано нових підписників. Прагніть досягнути поставлених цифр, збільшуйте рамки, якщо показники були досягнуті раніше;
  • часова визначеність. Вирішіть для себе, через який час повинна бути досягнута мета: тиждень, місяць, рік. Обмеження допоможуть зрозуміти ефективність роботи команди;
  • досяжність. Оцінюйте свої сили об’єктивно і не чекайте через тиждень мільйонного продажу, якщо бізнес тільки почав працювати. Подивіться на конкурентів, зробіть власну планку успіху на їх рівні або трохи нижче.

Аналітика дозволяє відстежувати успіхи в досягненні мети і коригувати інструменти, які для цього використовуються. Правильна, об’єктивна постановка мети при розробці стратегії просування – половина успіху всієї компанії.

Визначення цільової аудиторії

Для того щоб ефективно працювати над досягненням мети, потрібно чітко уявляти якості цільової аудиторії. План просування в соціальних мережах на основі портрету потенційних покупців дозволяє скоротити витрати і отримати більшу кількість підписників. Розподіліть всіх потенційних фоловерів і клієнтів на дрібні сегменти. Опишіть їх улюблені заняття, інтереси, згадайте деталі їх активності в мережі.
Не рекомендовано робити один великий рекламний запис, а створити невеликі, націлені на певні сектори публікації, які можуть зібрати більше цільової аудиторії. Великі компанії орієнтуються на вікову категорію або стать, розділяючи пропозиції для жінок і чоловіків, дорослих працюючих людей і молоді, студентів, і тим самим досягають максимального охоплення і успішно продають свою продукцію. Складений аналіз аудиторії дозволить не тільки знизити витрати, залучити правильну аудиторію, але і вибрати зручний майданчик для просування: Instagram, Facebook або ін. Кожна соціальна мережа має свою особливу публіку, яка рідко з’являється на інших майданчиках.

Аналіз конкурентів

Стратегія просування в Instagram, Facebook повинна починатися з аналізу конкурентів. Навіщо діяти з зав’язаними очима, коли можна оцінити дії суперників, врахувати сильні сторони і помилки? Існують спеціальні інструменти, які допоможуть зібрати інформацію про роботу конкурентів в соціальних мережах. Вам потрібно:

  • оцінити інформацію, яку використовують суперники для просування свого бізнесу, виділити найбільш популярну і застосувати її в своїй стратегії. Знайдіть слабкі сторони конкурентів, рубрики, які вони не змогли охопити або не врахували в своїй стратегії і використайте їх для власної вигоди;
  • проаналізувати інтенсивність відгуків аудиторії, охоплення найсильніших конкурентів. На основі отриманої інформації складіть своє коло потенційної аудиторії, відредагуйте очікування. Якщо конкуренти не змогли набрати аудиторію більше 10 тис. чоловік, то не варто чекати мільйонного охоплення. Слід подумати над варіантами просування і презентацією бізнесу в мережі, щоб домогтися більших результатів, але це відбудеться не відразу.

Аналіз конкурентів при створенні smm стратегії може дати велику перевагу, і в подальшому посісти перше місце в займаній сфері бізнесу. Оцінюйте результати роботи суперників за різні періоди, спостерігайте за змінами і аналізуйте отримані результати, щоб краще зрозуміти напрямок розвитку.

Створення контенту

SMM стратегія – це чіткий план дій для досягнення певної мети. Важливою частиною стратегії просування є контент-план і його наповнення, націлене зацікавити аудиторію. Аналіз роботи конкурентів і дій потенційної аудиторії дозволяє створити цікавий, популярний контент, який буде залучати широку аудиторію. Накресліть таблицю контент-плану, в якій за рубриками буде розташовуватися корисна для аудиторії інформація. Чергуйте її, щоб привернути більше відгуків, експериментуйте з подачею. Популярний контент, який зможе зібрати більшу кількість лайків і репостів, повинен відповідати таким критеріям:

  • бути індивідуальним. Необов’язково створювати креативний, вірусний контент, але він повинен нести в собі унікальність бренду, його родзинку;
  • відображати якість. Написаний з помилками текст, зроблені наспіх картинки можуть не тільки образити публіку, а й відштовхнути, допомогти прийняти рішення відписатися або навіть заблокувати канал. Намагайтеся ретельно опрацьовувати контент, тестуйте його подачу, щоб аудиторія приймала його з хорошим або нейтральним настроєм;
  • бути різноманітним. Можна розповідати історію бренду, ділитися цікавими фактами, проводити вікторини або навіть конкурси. Важливо регулярно міняти напрямок інформації, залишаючись в одній тематиці, щоб люди не тільки читали, але і намагалися ділитися отриманими знаннями.

Створення контенту – один з основних етапів роботи з SMM стратегією. Ретельна робота над цим етапом, підготовлені матеріали для публікацій, впливають на час досягнення мети і її успішність. Не прагніть створити публікації за один раз. Процес може розтягнутися на місяці, головне, щоб була підібрана інформація, яка сподобається аудиторії, зацікавить і допоможе продати послугу або продукт.

Контроль успішності стратегії

Велика кількість переглядів, аудиторія, яка стрімко збільшується – не показник успішності. Набагато вище цінується ефективність виконаних дій, покупки або підписки активної аудиторії. Показати успіх стратегії можуть такі інструменти:

  • охоплення. Чим більше людей переглядають контент, тим ширші можливості для профілів відкривають соцмережі;
  • переходи. Кліки допомагають зрозуміти, як працює маркетингова воронка, оцінити її ефективність;
  • хештеги. Проаналізуйте найактивніші хештеги, які розміщуються в рекламі, намагайтеся використовувати саме їх в подальших публікаціях;
  • залученість. Аудиторії може бути цікавий не тільки платний контент, але і органічний, той, що публікується без подальшого просування. Оцініть ефективність того чи іншого, проаналізуйте популярність постів, щоб посилити один із напрямків;
  • настрій. Коментарі допоможуть дізнатися, з яким настроєм асоціюється бренд у публіки. Негативна думка може бути підступом конкурентів, якщо вона виражена тільки один або два рази. Але систематично агресивний, образливий настрій може бути показником неправильної роботи з публікою.

В процесі реалізації SMM стратегії важливо контролювати кожну дію, всі етапи. При глибокому аналізі за допомогою описаних вище інструментів можна своєчасно скоригувати просування, зробивши його більш ефективним.

Просування в Instagram і Facebook

Просування бізнесу в Instagram і Facebook стало однією з найпопулярніших напрямків маркетингу, завдяки можливості отримувати максимальну віддачу при вкладенні мінімальних засобів, аналізу і коригуванні публікацій. Просування може здійснюватися наступними способами:

  • через розміщення рекламних записів у популярних блогерів. Можна замовляти рекламу безпосередньо з їх участю, тестуванням продуктів або послуг, або просто публікувати відомості про товари, розміщувати інформацію у вигляді рекламних записів;
  • рекламувати на сторінках тематичних спільнот, де зібралася цільова аудиторія, розповідати переваги продуктів, проводити тести та огляди;
  • проводити конкурси, які передбачають підписку на канал, профіль і якісь додаткові дії, націлені на залучення підписників і поширення серед їх друзів;
  • запускати флешмоби із закликом вчинити певну дію. Останнім часом такий спосіб користується особливою популярністю, оскільки багато учасників шукають першоджерело, що дозволяє зібрати величезні аудиторії;
  • через платний таргетинг. Найзручніший і успішний спосіб просування бізнесу – таргетована реклама. Вона дозволяє точно оцінити параметри цільової аудиторії і чітко налаштувати умови просування. Можна скористатися послугою навіть без спеціальних знань, але знизити вартість за клік, зробити витрати на просування мінімальними дозволить тільки чітка стратегія, розроблена на основі глибокого аналізу аудиторії і конкурентів.

Рекламні кабінети Instagram і Facebook дозволяють точно налаштовувати тагретовану рекламу і аналізувати її результати. Крім того, система соціальних мереж сама оцінює дії підписників, показує результати активності конкурентів і радить користувачам вдалі варіанти налаштувань за певними умовами або геолокацією. Маркетологи можуть самостійно вирішувати, вибирати автоматичне просування на основі даних соціальних мереж, або редагувати налаштування, виходячи з власної інформації, щоб отримати більш точні налаштування рекламних акцій.
SMM стратегія – найважливіший етап розвитку компанії, помічник для виведення її на новий рівень продажів і сприйняття публікою. Як і будь-який інший маркетинговий інструмент, вона вимагає деяких знань і досвіду. Можна місяцями будувати плани, намагатися зрозуміти техніку просування, або довіритися фахівцям, які довгі роки працюють в області реклами і здатні швидко зрозуміти вимоги клієнта, втілити заплановану ціль в реальність. Заощадити кошти, швидко зробити бренд впізнаваним допоможуть фахівці нашого агентства. Для запису на консультацію телефонуйте за номером 096 785 98 69 або відправляйте заявку на пошту info@bestmarketing.com.ua. З вами обов’язково зв’яжуться і допоможуть вивести бізнес на новий рівень.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

seo
Маркетинг
Vasylyna

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміна «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту». SEO оптимізація проводиться для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші

Читать полностью »
что-такое-лендинг
Маркетинг
admin

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг
Vasylyna

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес
Vasylyna

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг
Vasylyna

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними

Читать полностью »
best marketing

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

  • Facebook
  • Instagram
  • Target

Встигнете заповнити?