Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Рекомендуем к прочтению
Таргетированная-реклама
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування звичайних методів залучення клієнтів, і відбувається з максимальною вигодою для рекламодавця. Таргетована реклама дозволяє отримати вигоду з кожної вкладеної гривні, збільшуючи віддачу при грамотних налаштуваннях. Система передбачає пошук цільової аудиторії за певними параметрами, які задаються в налаштуваннях таргету. Розберемось детально, що таке таргет, які його види існують і чому він такий популярний сьогодні.

Види таргетованої реклами

Таргетована реклама проводиться в соціальних мережах і на інших інтернет-ресурсах. Секрети таргетингу дозволяють зробити просування вигідним і цікавим. Його налаштування націлені на різні дії, від простих кліків до здійснення покупки, тому розрізняють кілька популярних видів:

  • за соціально-демографічним принципом. Цей вид реклами шукає потенційних клієнтів на основі соціальних параметрів: віку, статі, професії або освіти;
  • за виконаними діями. Оцінці піддаються дії людей в соцмережах та інтернеті, пов’язані з лайками, переходами по сторінках і репостами на основі інтересів. Сюди ж відноситься приналежність до схожих спільнот, наприклад, підписка на конкурентів;
  • за часовими параметрами. Такий таргетинг дозволяє відстежити максимальну активність аудиторії в певний час, формує відомості по буднях, святкових днях і вихідних, завдяки чому можна знайти оптимальні години для публікацій;
  • за географічним розташуванням. Таргетинг розподіляється на основі розташування цільової аудиторії, реклама показується тільки тим, хто знаходиться в певному радіусі від зазначеної на карті точки;
  • за можливістю показів. Реклама показується користувачам з певною періодичністю, яку визначає таргетолог. Такий вид таргету часто включає банерну систему з оплатою за клік;
  • за мобільним форматом. Цей вид таргетованої реклами націлений на користувачів смартфонів і планшетів. Він адаптує оголошення під потрібний формат і видає максимально корисну і зручну інформацію для потенційних клієнтів.

Видів таргетингу існує безліч, тому важливо визначити, який з них принесе найбільшу користь вашому бізнесу і допоможе оптимально вкласти кошти. У деяких випадках корисно використовувати відразу кілька варіантів публікацій для пошуку максимальної кількості клієнтів.

Плюси таргету

Таргетована реклама відкриває величезні можливості для просування бізнесу через прямий пошук клієнтів за певними параметрами. Завдяки вузькій вибірці і аналітиці вже вкладених ресурсів, з’являється можливість при мінімальних вкладеннях отримати максимум доходу або широку аудиторію. Тут важливу роль зіграє мета реклами. До переваг таргетингу можна віднести:

  • точне попадання на зацікавлену аудиторію;
  • мінімізацію платежів за рекламу при високій ефективності її роботи;
  • можливість вкладати будь-які бюджети;
  • збільшення переглядів інформації про профілі, компанії, послуги;
  • детальна аналітика проведених кампаній.

Таргетинг став особливим видом мистецтва, який дозволяє залучити максимум користувачів за мінімальну кількість часу. Його успішно застосовують і для сайтів, і для соціальних мереж, де він став користуватися величезною популярністю завдяки наявності зручних і простих інструментів, наданих розробниками.

Мінуси таргету

Як і будь-який інший інструмент для ведення бізнесу, таргетована реклама має свої недоліки. Варто відзначити, що мінусів тут значно менше, ніж плюсів, тому популярність таргетингу досягла величезних висот і продовжує рости. До недоліків можна віднести:

  • необхідність проходження модерації. Креативний, оригінальний матеріал може не пройти, якщо не задовільняє правила соціальної мережі або пошукової системи, тому створюючи оголошення, доводиться орієнтуватися на загальні для всіх правила і суб’єктивну думку адміністраторів;
  • похибка вибірки. Системою керує робот, тому при вузьких налаштуваннях можна упустити значну частину цільової аудиторії, якщо не врахувати якийсь певний параметр;
  • великі витрати при неправильній установці параметрів або збігу обставин. Погода, ситуація в країні або місті може стати причиною неефективності реклами, за рахунок цього підвищуються витрати за кожен клік, доводиться платити незалежно від успішності кампанії.

Таргетинг всього лише інструмент для залучення цільової аудиторії, продажів і поширення інформації, тому він теж може давати збої і не виправдовувати очікування. Підвищити результативність можна, ретельно оцінивши роботу системи і своєчасно підкоригувавши дані.

Кому підходить таргетована реклама

Багато бізнесменів, блогерів задаються питанням, чи підходить таргетована реклама їхньому напрямку діяльності. Для деяких такий варіант розвитку буде максимально вигідним, для інших він призведе до витрат і втраченого часу. Щоб користуватися таргетингом з успіхом, розглянемо напрямки, яким такий вид реклами найбільше підходить:

  • невеликим компаніям, які здійснюють свої послуги або продають товари для певного міста чи району. Такий підхід добре працює для локальних точок продажів із залученням аудиторії, яка проживає в межах місця розташування таких компаній;
  • для тих, у кого є сайт з організацією переходів безпосередньо на ресурс продажу;
  • продавцям інформаційних ресурсів, мобільних ігор і додатків;
  • при відсутності інших можливостей для просування, коли інші ресурси вже вичерпані і не дають очікуваних результатів;
  • для сегменту бізнесу зі специфічним напрямком роботи. Це можуть бути весільні послуги, вивчення іноземних мов або уроки малювання онлайн.

Головна перевага таргетингу в тому, що він підходить під будь-які види діяльності. Навіть якщо є хоч якась можливість виділити цільову аудиторію і налаштувати таргетовану рекламу, це варто зробити. Грамотне читання аналітики і пошук відповідних параметрів дозволить знайти покупців товарів і послуг, залучити зацікавлених користувачів краще, ніж це зроблять будь-які інші методи залучення.

Особливості використання таргетованої реклами для інстаграм і фейсбук

Facebook і Instagram за останні кілька років стали потужними ресурсами для просування бізнесу. Багато компаній, що не мають сайтів, ведуть продаж товарів і послуг саме через профілі в цих соціальних мережах. Ті, у кого є власні портали, користуються цими ресурсами для додаткового залучення клієнтів і контакту з аудиторією.
Соціальні мережі дозволяють контактувати з аудиторією на всіх етапах продажу і створення продукції. Для зручності, розробники подбали про наявність рекламного кабінету, в якому можна налаштувати таргет, коригувати та зберігати ці налаштування. Оголошення для двох платформ можна запускати з одного кабінету Facebook, а для тих, хто погано володіє аналітикою, Instagram подбав і про окремий варіант налаштувань. Різниця полягає лише в тому, що Facebook дозволяє більш чітко зробити налаштування, провести детальну аналітику. У той час як Інстаграм забезпечує більш узагальнені можливості і простішу процедуру.
Налаштування рекламних кабінетів дозволяють:

  • виконати налаштування в спрощеному вигляді із завантаженням зображень і текстів. Робот сам вибирає аудиторію, яка відповідає інтересам підписників, пропонує готові аудиторії, оптимізує процедуру, зважаючи на мету оголошення;
  • здійснити налаштування користувача. У кабінеті фейсбук можна вибрати власні або запропоновані роботом джерела, відстежити результати по метриках на основі тих даних, які запитує клієнт. Такі функції, як час перебування на сайті, виконані дії, переглянута інформація, стають доступні при встановленні необхідного забезпечення на сайт;
  • знайти схожу аудиторію. Робот аналізує користувачів, які заходили в профіль, дивилися сторінки сайту і в автоматичному режимі збирає всі необхідні дані для подальшого використання при запуску реклами. Наприклад, використовуючи цю можливість для регіонів до 100 тис. чол., варто ставити збіг по інтересах не більше 2-3%.

Фейсбук і Інстаграм не тільки дуже зручні майданчики для просування, але й відмінна можливість налагоджувати контакт з аудиторією, здійснювати двосторонній зв’язок. Потенційні клієнти допоможуть поліпшити бізнес завдяки регулярному спілкуванню. Жива сторінка з лайками, коментарями і репостами зацікавить більшу частину аудиторії, залучену за допомогою таргетингу.

Секрети використання таргетованої реклами

Для успішної роботи таргетованої реклами слід організувати чітку структуру сайту і продумати подачу інформації в соцмережах. Тільки на оптимізованих сторінках, користувачі відразу зможуть знайти необхідну інформацію і зроблять очікувані дії. Щоб максимально вигідно використовувати кошти, поділимося з вами деякими секретами таргетингу:


  • релевантність показів.
    Неможливо охопити всю потенційну аудиторію за допомогою одного оголошення. Хтось уже підписаний на сторінку і давно стежить за новинами. Для нього реклама стане закликом до дії. Інші вперше зіткнулися з вашим видом бізнесу, тому перейдуть за посиланням, щоб вивчити інформацію або підписатися на профіль. Для людей до 25 років актуальна креативна подача матеріалу, в той час як для тих, хто старше 35 років, краще використовувати вже звичні методи, зрозумілі слова. Кілька оголошень допоможуть підвищити конверсію, збільшать інтерес публіки і, відповідно, знизять витрати за клік. Крім того, релевантний підхід дозволить оцінити цільову аудиторію і активніше пропрацьовувати найбільш зацікавлений напрямок.

  • мотивація задовольнити бажання.
    Психологія в бізнесі відіграє величезну роль. Люди прагнуть різними способами задовольнити свої бажання і потреби, тому матеріал, який вирішує їхні питання, дозволить збільшити охоплення аудиторії до максимуму. Стильний одяг, якого ще ні у кого немає, ефективний крем, який допоможе омолодити на 10 років, методика продажів, здатна збільшити приплив клієнтів в 10 разів, будуть більш клікабельні, ніж прості оголошення з перерахуванням інформації. Виділяйте потреби своєї цільової аудиторії і вирішуйте їх, щоб досягти найбільшого ефекту від продажів;

  • унікальність.
    Якщо у цільової аудиторії є альтернатива, то клієнти спокійно можуть піти за такою ж послугою до конкурентів. Важливо відобразити в оголошенні не тільки користь, а й підкреслити унікальні риси товару, послуги або інформацію. Пропонуйте бонуси, які не можуть забезпечити конкуренти, розповідайте про переваги, досвід і досягнення;

  • обмеження часу.
    Такий засіб варто використовувати рідко, але максимально широко. Сюди входять обмежені за часом і кількістю акції, знижки і подарунки. Можна запустити рекламу за зниженою ціною на тиждень, подарунок для перших 10 людей, які зателефонують, або добу на безкоштовну консультацію. Створюйте дефіцит, керуйте жадібністю людей. Такий підхід розрахований на миттєві продажі, імпульсивність людей, які не схильні до довгих роздумів.

Можна використовувати один із запропонованих секретів таргетингу або користуватися відразу усіма, щоб досягти максимальної уваги з боку клієнтів, отримати низькі показники вартості кліку. Не забувайте стежити за аналітикою і коригувати параметри, щоб при наступних запусках таргету отримувати кращі результати. Досвід і практика здатні зробити охоплення максимальним, в той час як просте вкладення коштів без оцінки результатів принесе тільки значні витрати і збитки від рекламних акцій. Насамперед запустіть кілька оголошень на короткий термін. Подивіться, як вони працюють в різний час доби. Виберіть 2-3 успішних і продовжіть період їх прокрутки. Виділіть свою цільову аудиторію, розбийте її на групи, створіть різні публікації з розрахованим бюджетом.
Таргетинг – унікальний вид реклами, який при невеликих затратах здатний принести відчутні результати, залучити величезну аудиторію, яка буде клікати, купувати, коментувати або просто спостерігати. Для роботи таргетованої реклами з максимальною віддачею без збитків потрібне не тільки вкладення коштів, а й певні знання, регулярна аналітика ситуації. Справитися з потоком інформації і водночас продовжувати вести бізнес не просто. Щоб спростити собі задачу, можна звернутися за допомогою до профі. Наші таргетологи готові допомогти вам впоратися з питаннями просування. Зателефонуйте за номером 096 785 98 69 або залиште заявку на електронну пошту info@bestmarketing.com.ua, вам відразу зателефонують і нададуть всю необхідну інформацію.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг
Vasylyna

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг
Vasylyna

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес
Vasylyna

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
чат-бот
Маркетинг
Vasylyna

Що таке чат-бот і для чого він використовується?

Чат-бот – це Програмне забезпечення, призначене для спілкування з користувачами на сайті – це чат-бот. Чат-боти можуть бути наділені такими функціями, як інформування, довідка, допомога

Читать полностью »
ретаргетинг
Маркетинг
Vasylyna

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на

Читать полностью »
что-такое-лендинг
Маркетинг
admin

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
best marketing

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

  • Facebook
  • Instagram
  • Target

Встигнете заповнити?