Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Рекомендуем к прочтению
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній прогресії. Для того, щоб зробити сторінку популярною, познайомимось з простими способами, як збільшити підписників у фейсбуці. Збільшення аудиторії – неодмінна умова для розвитку профілю і залучення читачів. Про те, як отримати більше підписників, написано безліч рекомендацій, але працюють далеко не всі.

Регулярні пости

Одна з найважливіших умов, що допомагає вирішити питання про те, як набрати підписників в Facebook, полягає в регулярних публікаціях. При цьому важлива систематичність нових постів, певний обсяг на добу. Не потрібно засмічувати стрічку безліччю думок і історій. Значний потік відомостей може легко відштовхнути читача, змусити відписатись. Спробуйте різну кількість публікацій в день, щоб визначитися з потребами аудиторії. Якщо обліковий запис має хороше охоплення через велику кількість постів, не потрібно скорочувати їх. Кожна аудиторія індивідуальна, тому як отримати більше підписників, зрозумієте в процесі роботи.

Підписка на схожі тематичні сторінки

Конкуренти можуть стати помічниками в пошуку та залученні нової аудиторії. Вирішуючи проблему, як набрати підписників в групу facebook, пошукайте потенційних фоловерів на інших, схожих за тематикою сторінках. Підпишіться на зацікавлені в інформації акаунти. Знайти їх можна, якщо звернути увагу на 3 параметри:

  • підписка на конкурентів зі схожою тематикою;
  • лайки під постами;
  • коментарі з питаннями і відгуками.

Хоча існують програми для автоматизації цього процесу, зібрати цільових читачів вийде тільки вручну.

Відео контент

Відео набирає популярність у всіх соціальних мережах. Люди вже не хочуть тільки читати. Їх приваблює анімація, можливість спостерігати за тим, що відбувається в певний момент часу. Згідно з даними статистики Socialbakers, перегляд коротких роликів в соціальних мережах більш актуальний, ніж довгі відеозаписи в YouTube. Відео пост отримує в 2 рази більше відгуків від користувачів мережі, ніж текст. Можна скористатися деякими хитрощами:

  • завантажуйте ролики безпосередньо в фейсбуці, не публікуйте пост у вигляді статичної картинки з посиланням на Youtube;
  • використовуйте у відеоролику вертикальну орієнтацію. Горизонтальні записи довше вантажаться і вимагають додаткових рухів, щоб розгорнути екран смартфона або планшета;
  • додавайте субтитри, так як багато роликів проглядаються в режимі «без звуку».

Знімайте власні ролики, обрізайте існуючі популярні записи, доповнюйте їх музикою або просто робіть презентацію за допомогою спеціальних додатків для створення коротких медіафайлів з мінімальними зусиллями.

Правильні і цікаві зображення

Дизайн такий же важливий при наборі підписників у фейсбуці, як і актуальна інформація. Сторінка з широко відомими зображеннями не буде залучати масових підписок людей, в той час як щось оригінальне змусить потік фоловерів збільшуватися природним шляхом. Читачі воліють бачити:

  • продукти без людей;
  • окремі частини тіла: руки, ноги, стопи, кисті, обличчя;
  • людей з незвичайною зовнішністю, знаменитостей.

Підбирайте яскраві картинки та обкладинки для профілю, дотримуйтесь загального стилю у всіх зображеннях. Сюжети можуть бути трохи сюрреалістичні, комічні, будь-яким способом виділятися з-поміж загальних стандартів, щоб зачепити потенційного фоловера під час перегляду стрічки рекомендацій.

Аналіз конкурентів

Кращий спосіб рухатися вперед – це вчитися. Вивчати можна не тільки свої і чужі помилки, а й успіх. Аналізуйте, які публікації конкурентів користуються популярністю, щоб зрозуміти, як отримати підписників схожим шляхом. Вас повинні зацікавити найбільші показники по лайках, коментарях і репостах. Можна вести власну статистику, спостерігаючи за інтенсивністю публікацій конкурента, і визначати кількість підписок і відписок його каналу.

Налаштування таргетингу

Таргет вважається кращим вирішенням питання, як збільшити підписників сторінки у фейсбуці. Слід відразу відзначити, що цей метод платний, для його реалізації буде потрібно підключити до особистого кабінету банківську карту і поповнити баланс. Таргет – це реклама, причому не демонстрація рекламних записів всім користувачам соцмережі, а потужний механізм з безліччю налаштувань. Система дозволяє знайти своїх фоловерів з-поміж мільйона інших користувачів шляхом налаштувань, які можна самостійно або за допомогою експертів скорегувати в кабінеті. Доступний пошук:

  • за географічним розташуванням;
  • за врахуванням статі та віку;
  • за інтересами;
  • за конкурентами та іншими параметрами.

Реклама повинна бути цікавою і захоплюючою, змушувати людину перейти за посиланням, щоб дізнатись інформацію і очікувати інші публікації. Ефективність методу розраховується в грошовому вираженні. Чим менша вартість кожного нового фоловера в гривнях, тим успішніше проходить просування за рахунок реклами.

Красиві пости для залучення кліків

Важливо, щоб інформація була не тільки корисна, а й красиво оформлена. Потрібно підібрати відповідне зображення для публікації, а також його відформатувати. Крім того, встановлені в потрібному місці, в обмеженій кількості емоджі дозволять донести емоції автора. Форматування необхідно для того, щоб виникало бажання читати текст. Навіть найцікавіший контент швидко перегорнуть, якщо він буде складатися з одного великого абзацу.

Відповіді на коментарі

Особливим інструментом для набору підписників і їх утримання вважається зворотний зв’язок. Чим активніший автор профілю, тим кращою буде реакція. Відповідайте на кожне повідомлення, дякуйте за точку зору, вступайте в діалог. У деяких випадках обговорення більш затребувані, ніж інформація, яка міститься в постах. Після розмови з публікою може з’явитися нова ідея для статті, яка залучить підписників. Можна навіть використовувати скріни діалогів як візуальний супровід.

Розіграші

Розіграші – ще один платний варіант просування, який допоможе швидко збільшити підписників. Недолік такого методу в тому, що на «безкоштовний сир» приходять любителі подарунків, які після оголошення результатів моментально відписуються. Проте деякий відсоток успіху розіграші все-таки дають. Реальні люди можуть залишитися, якщо їх цікавлять відомості. Розіграші проводяться з проханнями підписатися, зробити репости, написати коментарі, залишити певну кількість лайків.

Використання тегів

Теги супроводжують кожну публікацію, тому скористатися ними просто. Важливо точно знати цільову аудиторію і визначитися зі ключовими словами, які будуть через пошук приводити майбутніх підписників на сторінку фейсбук. Теги актуальні в стрічці новин і на стінах фоловерів, які діляться корисними відомостями зі своїми друзями.

Використання різних типів заклику до дії

Приховані або явні заклики до дії, іншими словами CTA – call to action, для кожного запису будуть по-своєму корисними. Немає єдиної методики, яка б дозволила в повній мірі оцінити дію цього інструменту, але він працює. Експерти виділяють кілька видів заклику до дії:

  • з проханням залишити коментар;
  • з проханням зареєструватись на сайті для отримання безкоштовних книг, курсів або відео;
  • з метою реєстрації на розсилки;
  • для збільшення переглядів відео;
  • з проханням клікнути на посилання.

Мета заклику до дії може бути будь-якою, головне, щоб він був коротким і зрозумілим. Люди не хочуть бачити багато сторонньої інформації, тому швидко пропускають її в стрічці.

Опитування серед користувачів

Зворотній зв’язок завжди приваблює. Як і коментарі, опитування користуються у читачів особливою популярністю. Кожен цінує свою думку і хоче поділитися нею з оточуючими, бажає бути почутим, тому можна залучити підписників, регулярно публікуючи голосування або збір думок по тематиці акаунта.

Ефективне залучення підписників у фейсбуці вимагає використання всіх інструментів одночасно, тобто підходити до інтернет маркетингу комплексно. Хоча розібратися в них не складно, для їх вивчення потрібен час, який можна присвятити вдосконаленню продукту або послуги, провести вільний час із сім’єю чи друзями. Професійні маркетологи впораються з цим завданням набагато краще і швидше, ніж новачок, який плутається в великій кількості незнайомої інформації. Зробити крок в бік значного збільшення аудиторії свого акаунта у фейсбуці можна, зателефонувавши за номером 096 785 98 69 або залишивши заявку на пошті info@bestmarketing.com.ua.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

контекстная-реклама
Маркетинг
Vasylyna

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес
Vasylyna

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
что-такое-лендинг
Маркетинг
admin

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
plugin-wordpress
Маркетинг
admin

Плагіни WordPress. 5 кроків для знайомства та як їх вибрати

Вебсайт може бути звичайною інформаційною візиткою, а може і реальним інструментом заробітку. Особливо це стосується комерційних сайтів та веб-аплікацій, якими користуються як продуктом.Для ефективної роботи

Читать полностью »
SMM-стратегия
Маркетинг
Vasylyna

SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка

Читать полностью »
ретаргетинг
Маркетинг
Vasylyna

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на

Читать полностью »
best marketing

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

  • Facebook
  • Instagram
  • Target

Встигнете заповнити?